ترکـمان سسـی

ترکـمان سسـی

اخبار منطقه ترکمانچای را اینجا بخوانید
ترکـمان سسـی

ترکـمان سسـی

اخبار منطقه ترکمانچای را اینجا بخوانید

دیدار استاندار تهران با مردم میانه+عکس و فایل صوتی

                               

مهندس سید حسین هاشمی استاندار تهران در پی سفر خود به شهرستان میانه با برگزاری جلسه ای با مردم شهر میانه دیدار کرد .

در مورخه  20 فروردین 93 از ساعت 21 مهندس سید حسین هاشمی نماینده اسبق پنج دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان میانه و استاندار حال حاضر تهران در پی سفر خود به شهرستان میانه ، در اقدامی صورت گرفته توسط ارسال پیامک  با مردم شهر میانه دیدار کرد .

این دیدار که یعد از سالها دوری نماینده اسبق میانه از زادگاه خویش و رسیدن به جایگاه مدیریتی در سطح کشور انجام می شد ، بنا به گفته  مهندس هاشمی ،نوستالوژی بازگشت به ایام انتخابات و تجدید خاطره با مردم میانه عنوان شد . 

مهندس هاشمی در این دیدار با اشاره به انتخابات در پیش روی مردم میانه بمنظور انتخاب نماینده خود در مجلس شورای اسلامی بر لزوم حفظ وحدت و آرامش در جامعه تاکید کرد و نقش ریش سفیدان شهر را در این مسئله پر رنگ دانست . وی همچنین با تعریف و تمجید از سیاست های دولت و اقدامات صورت گرفته دز چند ماه اخیر از برخی حرکت های انجام پذیرفته در دولت قبلی مانند پروژه ملی مسکن مهر انتقاد کرد و گفت : این گونه طرح ها باعث شد تا از خزانه ملی بانک مرکزی پول برداشت شود که باعث ایجاد تورم در جامعه شد .

در این جلسه که هیچ گونه سوالی از سوی افراد حاضر از مهندس هاشمی در خصوص عملکرد دولت انجام نپذیرفت ، در ادامه مهندس هاشمی استاندار تهران از کاهش تورم و ثبات قیمت ارز توسط دولت آقای روحانی خبر داد و همچنین از اهمیت کشور ایران در منطقه و جهان به لحاظ جغرافیایی و انرژی گفت و خاطرنشان کرد : کشور ایران و بخصوص منطقه آذربایجان و شهرستان میانه دارای پتانسیل های زیادی دارند که بایستی بر روی آنها کار کرد و صادارات مواد معدنی و انرژی بصورت خام به خارج کار درستی نمی باشد .

گفتنی است مهندس میر بهلول حسینی یکی از دونماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی نیز در جلسه حضور یافت .

برای دانلود فایل کامل صوتی و همچنین پخش آنلاین آن اینجا کلیک کنید

نظرات 2 + ارسال نظر
Pedram دوشنبه 24 آبان 1395 ساعت 16:49

سلام جناب استاندار.
ما هم ادمیم ما هم شش داریم مگه ما با دبستانیا فرقمون چیه یعنی می خواید بگید هر کی بزرگ تر میشه ریه هاش مقاوم تر میشه.
لطفا رسیدگی کنید حداقل یک روز تعطیل کنید مارو تا هوا خوب شه.

احسان چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 16:03 http://nadaram.com

در توضیحاتی که نسبت به آقای حسینی داده شده چند اشتباه بسیار فاحش وجود دارد.
اولا آقای میر بهلول حسینی متولد 1338 است نه 1340که بعدا تاریخ تولد خود را در ثبت احوال دو سال کوچک کرده و اسم خود را از میر بهلول به سید بهلول تغییر داده این مطلب در آخر شناسنامه وی درج شده است.
ثانیا پدر نامبرده در روستای محل تولدش بسیار بدنام و یک شخص کینه توز و ستیزه گر شناخته می شود.
ثالثا آقای حسینی مدرک فوق لیسانس ندارداگر باور ندارید تصویر مدرک و عنوان پایان نامه اش را منتشر کند.
رابعا در جبهه حداکثر سمتی که داشته مسئول سازمان دهی نیرو های اعزامی گردان بوده در حالیکه خود را معاون لشکر عاشورا و شهید باکری جا زده در این مورد هم اگر یک پته دارد رو کند.
خامثا مدرک لیسانس را از طریق سهمیه وبه زورناپلئونی وبا معدل 12 گرفته باز هم انکار می کند مدرکش را رو کند.
ضمنا نامبرده معاون وزیر جهاد نبود بلکه برای مدت دو ماه مشاورامور مجلس وزیر جهاد بود که در این مدت کوتاه خیلی تلاش کرد او را معاون کنند ولی به علت عدم کفایت نه تنها معاون نکردند بلکه از سمت مشاوری هم عزل شد.همانطور که پس از یک ماه انتصاب به عنوان معاون دفتر بازرسی ریاست جمهوری باز به علت ناتوانی در اداره آن معاونت کلا حکم پایان ماموریت به وی ابلاغ وبه سازمان امور اداری مجلس بازگردانده شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد