ترکـمان سسـی

ترکـمان سسـی

اخبار منطقه ترکمانچای را اینجا بخوانید
ترکـمان سسـی

ترکـمان سسـی

اخبار منطقه ترکمانچای را اینجا بخوانید

فتحی پور خواستار تسریع استقرار ادارات مستقل در شهرستان هوراند شد

                           

ارسلان فتحی پور در جمع مسئولان شهرستان هوراند راه اندازی کلینیک و مرکز درمانی 30 تختخوابی را برای سلامت و بهداشت و درمان منطقه ضروری شمرد و از وزیر بهداشت و درمان خواست در اولین فرصت لازم با سفر به منطقه و لمس مشکلات و محرومیت منطقه دستورات لازم را صادر کنند. 

 وی با اشاره به ارتقا زیر ساخت های این شهرستان گفت: با ارتقای هوراند و ایجاد زیرساخت های مناسب برای توسعه و سرمایه گذاری شاهد کاهش مهاجرت از هوراند به شهرهای مختلف و بازگشت معکوس مهاجرین از مرکز استان و سایر شهرها به منطقه خواهیم بود که این امر باعث رونق منطقه و ایجاد اشتغال پایدار خواهد بود.

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی از برگزاری اولین همایش بزرگ سرمایه گذاری با حضور سرمایه گذاران کشوری و استانی و هوراندی های مقیم مرکز در شهر هوراند در سالجاری خبر داد و اظهار امیدواری کرد با برگزاری این همایش بتوان سرمایه گذاران داخلی و خارجی را از پتانسیل های بالقوه منطقه بیش از پیش آشنا نموده و گامی عملی در جهت توسعه منطقه و اشتغال پایدار برداشت.

فتحی پور از مسئولان استان و مدیران کل خواست در کمترین زمان ممکن با اختصاص ردیف اعتباری لازم مسئولان شهرستان را در استقرار ادارات در شهرستان هوراند یاری کنند.

وی در ادامه تسریع در عملیات اجرایی سد علی آباد هوراند را یکی از خواسته های اصلی مردم منطقه هوراند برشمرد و گفت: این پروژه عظیم که یکی از نیازهای اساسی شهرستان هوراند برای تأمین آب شرب و کشاورزی منطقه است، امیدواریم با عنایت ویژه دولت تدبیر و امید بزودی عملیاتی شود تا مردم ولایت مدار شهرستان از مزایای این پروژه حیاتی منطقه بهره مند شوند.

فتحی پور در پایان گفت: قابلیت های ویژه در بخش گردشگری، معدن، کشاورزی و باغی مکانی مناسب برای سرمایه گذاری بخش خصوصی و دولتی بوده و باید مسئولان ذیربط استانی با تدوین برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت گام های عملی در توسعه و رونق این شهرستان بردارند.



یاداشت های مرتبط:
ارتقای ترکمانچای به فرمانداری و 4 خطه کردن اتوبان میانه



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد