ترکـمان سسـی

ترکـمان سسـی

اخبار منطقه ترکمانچای را اینجا بخوانید
ترکـمان سسـی

ترکـمان سسـی

اخبار منطقه ترکمانچای را اینجا بخوانید

هیئت رئیسه شورای اسلامی آذربایجان شرقی مشخص شد/lمهران رستمی به عنوان سخنگوی شورای اسلامی استان انتخاب شد

                               

با برگزاری انتخابات
هیئت رئیسه شورای اسلامی آذربایجان شرقی مشخص شد و آقای مهران رستمی (عضو شورای اسلامی شهر ترکمانچای)به عنوان سخنگوی شورای اسلامی استان انتخاب شد.  

در جلسه انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی استان که استاندار آذربایجان شرقی هم در آن حضور داشت، پس از انتخاب هیئت رئیسه سنی، انتخاب اعضای هیئت رئیسه جدید این شورا با رأی‌گیری از اعضای حاضر انجام شد.

بر اساس آرای به دست آمده، احتشام حاجی‌پور، عضو شورای اسلامی شهر تبریز با 11 رأی در مقابل 9 رای قادر جویا به عنوان رئیس جدید شورای اسلامی آذربایجان شرقی انتخاب شد.

همچنین حسن قاسم‌نژادیان با 12 رای به عنوان نائب‌رئیس، محرم فرزانه با 12 رای و قلی ولی‌پور هشت رای به عنوان منشی‌های اول و دوم و مهران رستمی به عنوان سخنگوی شورای اسلامی استان انتخاب شدند.

اعضای شورای اسلامی استان همچنین در این جلسه بهنام مفضفی، پیام موسی‌پور و فرامرز کارآموز را به عنوان نمایندگان این شورا در شورای عالی استان‌ها و وهاب وحیدی را به عنوان نماینده شورای استان در هیئت هل اختلاف شوراهای استان انتخاب کردند.

استاندار آذربایجان شرقی در این جلسه با اهدای لوح سپاس از تلاش‌های محمدحسین منافی در مدت 6 سال تصدی ریاست شورای اسلامی استان در دوره سوم شوراهای اسلامی شهر و روستا قدردانی کرد.

شورای اسلامی استان 21 عضو دارد.


منبع:http://www.ostan-as.gov.ir/?MID=21&Type=News&TypeID=2&id=14309


یاداشت های مرتبط:

ارتقای ترکمانچای به فرمانداری و 4 خطه کردن اتوبان میانه

بالاخره شهردار غیرقانونی بناب کنار گذاشته شد/ انتخاب سرپرست در جلسه شورای شهر


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد