ترکـمان سسـی

ترکـمان سسـی

اخبار منطقه ترکمانچای را اینجا بخوانید
ترکـمان سسـی

ترکـمان سسـی

اخبار منطقه ترکمانچای را اینجا بخوانید

سید بهلول حسینی:دولت در تدوین لایحه بودجه 93 محتاطانه عمل کرد/ بودجه عمرانی کشور بسیار ناکافی است

                                  

عضو کمیسیون عمران مجلس، با اشاره به اینکه ب دولت در تدوین لایحه بودجه سال 93 کل کشور بسیار محتاطانه عمل کرده است.گفت: بودجه تخصیص داده شده به بخش‌های عمرانی کشور بسیار ناکافی است، چراکه با این رقم نمی‌توان طرح‌های نمیه تمام را تکمیل کرد.

 سید بهلول حسینی در گفتگو با خانه ملت، با اشاره به اینکه بسیاری از زیرساخت‌های اقتصادی کشور به بودجه عمرانی مرتبط است، گفت: هر اندازه به بودجه عمرانی کشور بها داده شود به همان میزان نیز وضعیت اشتغال کشور و زیرساخت‌های اقتصادی ارتقاء خواهند یافت.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی، افزود: بودجه تخصیص داده شده به بخش‌های عمرانی کشور بسیار ناکافی است، چراکه با این رقم نمی‌توان طرح‌های نمیه تمام را تکمیل کرد.

وی تصریح کرد: هرچند دولت تدبیر و امید در پی اصلاح وضع موجود و کاستن از تورم و نقدینگی در کشور است، اما باید عنوان کرد دولت در تدوین لایحه بودجه سال 93 کل کشور بسیار محتاطانه عمل کرده است.

حسینی اظهار کرد: در شرایط کنونی اقتصاد کشور خمود و بیمار است، بنابراین با ادامه روند فعلی نمیتوان انتظار داشت چنین بیماری از اقتصاد ایران دور شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با اشاره به افزایش وابستگی به درآمدهای نفتی در بودجه سال 93 کل کشور، عنوان کرد: کشور باید هرچه بیشتر خود را از وابستگی به درآمدهای نفتی دور کند که متاسفانه این مهم در لایحه بودجه سال آینده لحاظ نشده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس، خاطر نشان کرد: هرچند دریافت مالیات از افراد و گروه‌هایی که از پرداخت آن فرار می‌کنند راهکاری سازنده به نظر می‌رسد، اما دولت باید بداند اتکاء کامل به درآمدهای مالیاتی در بودجه سال 93، غلط و نادرست است.


منبع:  آناج

یاداشت های مرتبط:

مددی:اعتراض نمایندگان آذربایجان‌ شرقی ‌به بودجه‌‌/مجلس بودجه سلیقه‌ای دولت را تایید ‌نمی‌کند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد