ترکـمان سسـی

ترکـمان سسـی

اخبار منطقه ترکمانچای را اینجا بخوانید
ترکـمان سسـی

ترکـمان سسـی

اخبار منطقه ترکمانچای را اینجا بخوانید

بازدید مدیرکل ورزش وجوانان استان آذربایجانشرقی از مهربان +عکس

                                

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: برای ادامه عملیات اجرایی سالن ورزشی بانوان مهربان مبلغ 2 میلیارد و 500 میلیون ریال موافقتنامه امضا شده که با اختصاص 600 میلیون ریال اعتبار، ادامه عملیات اجرایی این سالن از سرگرفته می‌شود.

سیدمحمد شروین‌اسبقیان مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در جریان سفر یک روزه به بخش مهربان که در یک روز تعطیل رسمی صورت گرفت، از نزدیک از روند اجرایی پروژه سالن ورزشی چند منظوره مهربان ویژه بانوان و همچنین میدان ورزشی آزادگان و سالن ورزشی جهان پهلوان تختی مهربان بازدید کرد.

سیدمحمد شروین اسبقیان مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در حاشیه این جلسه در مصاحبه‌ای با خبرنگار فارس در مهربان هدف از دیدار خود از بخش مهربان را دیدار با ورزشکاران، بازدید از پروژه در دست اجرای سالن ورزشی چند منظوره مهربان ویژه بانوان و همچنین بررسی مسائل و مشکلات ورزش و ورزشکاران عنوان کرد.

وی افزود: از مدت‌ها قبل‌ پیرو مکاتبات بخشدار مهربان و همچنین ملاقاتی که با جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و فعالان ورزش مهربان داشتم وعده داده بودم که از نزدیک مسائل و مشکلات ورزش مهربان را بررسی کنم و امروز فرصتی شد تا به وعده خود عمل کرده و ضمن دیدار با ورزشکاران و بازدید از پروژه‌ها و اماکن ورزشی مهربان در جلسه با بخشدار و اعضای شورای اسلامی شهر مهربان شرکت کنم.

اسبقیان از اختصاص 600 میلیون ریال اعتبار برای ادامه عملیات اجرایی سالن ورزشی چند منظوره مهربان ویژه بانوان خبر داد و افزود: برای ادامه عملیات اجرایی سالن ورزشی بانوان مهربان مبلغ 2 میلیارد و 500 میلیون ریال موافقتنامه امضا شده بود که با اختصاص 600 میلیون ریال اعتبار، ادامه عملیات اجرایی سالن ورزشی چند منظوره مهربان ویژه بانوان از سرگرفته می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی به نتایج بازدیدها و جلسات برگزار شده اشاره کرد و افزود: با وجود آنکه در تخصیص اعتبارات با مشکلاتی مواجه هستیم تلاش خواهیم کرد تا حد امکان در رفع کمبودها و نیازها قدم‌هایی برداریم و با توکل بر خدا و حمایت مسئولان بزرگوار شرمنده ورزشکاران عزیز نباشیم.

اسبقیان با اشاره به موارد مطرح شده در خصوص موفقیت ورزشکاران مهربانی در مسابقات برون مرزی در رشته‌های مختلف ورزشی وعده داد که در برنامه تجلیل از ورزشکاران مهربانی تا حد توان مشارکت کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی به ماموریت محوله به یکی از معاونان خود برای پیگیرهای موارد مطرح شده در جریان بازدید خود از بخش مهربان اشاره کرد و افزود: یکی از معاونان خود را مامور خواهم کرد تا موارد مطرح شده در جریان بازدید امروز را پیگیری کند و در سفر بعدی نتایج و اقدامات صورت گرفته بازید امروز را بررسی خواهیم کرد، ضمن آنکه در خصوص بهبود وضعیت سقف و کف پوش سالن ورزشی جهان پهلوان تختی اقدامات لازم را به عمل خواهیم آورد.

اسبقیان در ادامه این مصاحبه با اشاره به این که اولویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت خدمتگزار در ورزش توسعه زیرساخت‌ها و فضاهای ورزشی در تمام شهرها و روستاها است، اظهار امیدواری کرد که با مساعدت و بزرگواری مسئولان شهرستانی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان نسبت به ورزش و پروژه‌های ورزشی بخش مهربان مساعدت بیشتری صورت گیرد.

کسب عناوین قهرمانی مستلزم توجه به ورزش شهرستان‌هاست

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی در ادامه این مصاحبه با تاکید بر این‌که ورزش آذربایجان‌شرقی در سند و دیدگاه بلند خود رسیدن به عناوین اولی تا سومی کشور را دارد، تاکید کرد: رسیدن به عناوین اول تا سومی در کشور محقق نمی‌شود تا زمانی‌که به ورزش شهرستان‌ها و بخش‌ها توجه خاصی شود و ورزش شهرستان‌ها و بخش‌ها توانایی رسیدن استان به این جایگاه را دارند و اولویت کاری توجه به شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان است.

اسبقیان افزود: اوقات فراغت و استعدادیابی در ورزش استان نیاز به بازنگری دارد و بهترین زمان برای شناسایی استعدادها در ورزش استان در برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی در بخش دیگر از این مصاحبه به دستاوردهای بخش عمران اشاره کرد و افزود: در استان آذربایجان‌شرقی 65 پروژه عمرانی ورزشی از محل اعتبارات استانی، 16 پروژه از محل اعتبارات ملی در حال ساخت است.

افزایش سرانه ورزشی به 60 صدم متر مربع

اسبقیان در خصوص عملکرد عمرانی افزود: در 6 ماهه اول سال 1392 چهار پروژه عمرانی ورزشی با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 700 میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده و در 6 ماهه دوم سال 1392 نیز 6 پروژه عمرانی ورزشی شامل سالن رزمی میانه، استخر مرند، سالن ورجوی مراغه ، سالن هرگلان شبستر ، نظر کهریز هشترود و کرمجوان مراغه افتتاح می‌شود و با افتتاح این پروژه‌ها سرانه فضای ورزشی استان به 60 صدم متر مربع رسیده و تا پایان برنامه پنجم توسعه به یک متر خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اجرای برنامه‌های ابتکاری در بخش جوانان در استان و شهرستان‌ها افزود: طبق فرمایشات رهبری، اگر تهذیب، تحصیل و ورزش سرلوحه جوانان قرار گیرد، مشکلی در حوزه جوانان نخواهیم داشت و اداره کل ورزش و جوانان نیز به عنوان متولی امور جوانان بر اجرای این سه اصل تاکید دارد و پیگیر است.

اسبقیان افزود: جوانان یک سرمایه بزرگ برای کشور و توجه به این سرمایه بزرگ نیاز به همتی ملی دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: به همان اندازه که به برخی مسائل اهتمام و توجه داریم باید به مقوله جوانان نیز توجه ویژه‌ای صورت بگیرد تا این سرمایه گران‌بها و با ارزش در راه اعتلای کشور عزیزمان به کار گرفته شود.

اسبقیان تصریح کرد: از نظام اسلامی ما جوانانی با غیرت با روحیه‌های شهادت طلبی، استقلال خواهی و جوانمردی تربیت یافته است که شاهد درخشش آنها در تمام عرصه‌های علمی، فرهنگی، ورزشی و دستاوردهای نظامی بی‌نظیری هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در ادامه گفت: همان اندازه که به جوانان قدر و منزلت و اعتماد داشته باشیم به همان اندازه پیشرفت و شکوفایی را در ایران اسلامی خواهیم دید و ملتی پویا و زنده است که جوانان در تامین سرنوشت خود مشارکت داشته باشند.

به گزارش فارش، سالن ورزشی چند منظوره مهربان ویژه بانوان به مساحت یک هزار و 400 متر مربع و با 6 میلیارد ریال اعتبار ساخته خواهد شد که در جریان چهارمین سفر استانی هئیت دولت به استان آذربایجان‌شرقی و با حضور محمد عباسی وزیر سابق ورزش و جوانان کلنگ‌زنی زده شده بود و تاکنون حدود 700 میلیون ریال برای احداث آن هزینه شده و به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌ شرقی 600 میلیون ریال نیز اخیراً برای ازسرگیری عملیات اجرایی اختصاص یافته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد