ترکـمان سسـی

ترکـمان سسـی

اخبار منطقه ترکمانچای را اینجا بخوانید
ترکـمان سسـی

ترکـمان سسـی

اخبار منطقه ترکمانچای را اینجا بخوانید

تجلیل از عوامل اجرایی آزمونهای پایان ترم دانشگاه پیام نور واحد ترکمانچای

  IMG_1409IMG_1408

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور واحد ترکمانچای:

همزمان با هفته وحدت  با حضور حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا کیانی امام جمعه محبوب ترکمانچای ، فیروز طالبی رئیس دانشگاه پیام نور واحد ترکمانچای و جمعی از کارکنان ، اساتید و دانشجویان از اساتید و کارکنانی که در راستای برگزاری هر چه منظّم تر و سالم تر آزمونهای پایان ترم دانشگاه پیام نور واحد ترکمانچای  متحمل زحمت شدند، تجلیل و قدر دانی به عمل آمد.

در این دیدار صمیمی حجّت الاسلام والمسلمین حاج آقا کیانی امام جمعه ترکمانچای با تشریح نقش و جایگاه ارزشمند دانشگاه  و محیط های علمی در جامعه پرداخته و بر لزوم اهمیت دادن به مسائل فرهنگی و توسعه و ترویج ارزشهای اسلامی و دینی در کنار مسائل علمی و آموزشی در دانشگاهها مخصوصا” در دانشگاه پیام نور واحد ترکمانچای تأکید کردند.

در ادامه فیروز طالبی رئیس دانشگاه پیام نور واحد ترکمانچای ضمن تقدیر از زحمات اساتید و کارکنانی که در طی این مدت در برگزاری این آزمونها زحمت کشیدند گفت: هر جلسه آزمون دانشگاه پیام نور به منزله برگزاری آزمون کنکور سراسری است، لذا در برگزاری این آزمونها نهایت دقت و امانت داری و سلامتی برگزاری آزمون رعایت می شود.

وی به عزم جدی این دانشگاه در خصوص اشاعه مسائل اسلامی و پرداختن به مسائل فرهنگی در محیط علمی و فرهنگی دانشگاه پیام نور واحد ترکمانچای اشاره کرد.

در پایان این دیدار با اهداء هدایا و لوح تقدیر از کارکنان و اساتید برگزار کننده آزمونهای پایان ترم دانشگاه پیام نور واحد ترکمانچای تجلیل و قدر دانی بعمل آمد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد