ترکـمان سسـی

ترکـمان سسـی

اخبار منطقه ترکمانچای را اینجا بخوانید
ترکـمان سسـی

ترکـمان سسـی

اخبار منطقه ترکمانچای را اینجا بخوانید

دیدار اعضای شورای معاونین و رییس آموزش و پرورش با امام جمعه محترم شهر ترکمانچای

                            http://cms.medu.ir/1879/1879Docs/news/IMG_1388.jpg

آقای صادقی رییس آموزش و پرورش منطقه ترکمانچای به اتفاق اعضای شورای معاونین اداره قبل از ظهر امروز به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر با امام جمعه محترم دیدار نمودند.

به گزارش ترکمان سسی به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ترکمانچای، آقای صادقی رییس اداره  آموزش و پرورش منطقه ترکمانچای، هدف از این دیدار را تبریک و گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و تجدید میثاق با امام شهیدان و مقام معظم رهبری یاد کردند و آمادگی آموزش و پرورش منطقه را در استفاده از رهنمودهای امام جمعه محترم به عنوان پدر معنوی در کلیه امورات اعلام نمودند.

   آقای صادقی طی سخنانی هدف آموزش و پرورش منطقه را تربیت دانش آموزانی داری تعهددینی و تخصص دانست و خواستار حضور امام جمعه محترم حداقل یک بار در طول هفته در نماز های ظهر و عصر به عنوان امام جماعت اداره و استفاده از رهنمود های وی شد.   

   حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا کیانی امام جمعه محترم ترکمانچای ضمن عرض خیر مقدم و تبریک ایام الله گرامیداشت دهه مبارک فجر از دهه فجر به عنوان متجلی انوار قرآن و اهل بیت و عصمت طهارت یاد کردند و با اشاره به فرمایش امام راحل(ره) که ((انقلاب ما انفجار نور بود)) افزودند: قیام انقلاب اسلامی متجلی انوار قرآن و اهل بیت و عصمت طهارت  به رهبری امام خمینی(ره) بود و ماندگاری این انقلاب با عمل و اخلاص و دینداری و حرکت براساس محور و خط ولایت می باشد .

   حاج آقا کیانی امام جمعه محترم در ادامه طی سخنانی با بیان این مطلب که آموزش و پرورش یکی از نهادهای حساس در عرصه تعلیم و تربیت می باشد ریشه اصلی تعلیم و تربیت را در آموزش و پرورش دانست و وظیفه فرهنگیان را در این عرصه حساس و مهم ارزیابی نمودند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد