ترکـمان سسـی

ترکـمان سسـی

اخبار منطقه ترکمانچای را اینجا بخوانید
ترکـمان سسـی

ترکـمان سسـی

اخبار منطقه ترکمانچای را اینجا بخوانید

میزان تحقق مصوبات سفرهای استانی دولت دهم 12 درصد است نه بیشتر

                             

در موردی تصمیم گرفته شده که یکی از بخش ها به شهرستان تبدیل شود و قول آن را به مردم داده اند، اکنون که پیگیر ایجاد این فرمانداری هستیم می بینیم که چنین مصوبه ای در دولت وجود ندارد و اکنون مردم انتظار دارند تا من فرماندار شهرستان را منصوب کنم.

به گزارش ترکمان سسی به نقل از ایرنا، اسماعیل جبارزاده سه شنبه شب در نشست مسوولان تشکل های کارگری و کارفرمایی با وی، افزود: متاسفانه در دولت قبل آمده و جلسه گذاشته و وعده هایی به مردم داده اند که در انجام آن ها عاجز بودند و اکنون من و همکارانم در استانداری موظف هستیم این وعده ها را عملیاتی کنیم.

وی گفت: متاسفانه در موردی تصمیم گرفته شده که یکی از بخش ها به شهرستان تبدیل شود و قول آن را به مردم داده اند، اکنون که پیگیر ایجاد این فرمانداری هستیم می بینیم که چنین مصوبه ای در دولت وجود ندارد و اکنون مردم انتظار دارند تا من فرماندار شهرستان را منصوب کنم.

وی افزود: باز خداوند بزرگ را شاکریم که این روند در کشور ادامه پیدا نکرده و در 24 خرداد آن تفکر و گفتمان رای نیاورد و مردم به فردی انقلابی و دلسوز رای دادند که امیدواریم بتواند مشکلات فعلی جامعه را سامان دهد.

جبارزاده گفت: از زمان انتصاب خود تاکنون به دنبال شناخت وضعیت موجود هستم تا راه حل و مسیر مناسب را برای حل مشکلات و برون رفت از وضعیت موجود انتخاب کنیم، اما لازم است بگویم که وضعیت بسیار تاسف برانگیز و آمار و ارقام بسیار تکان دهنده است.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه اعتقادی به گزارش های رسمی موجود پیدا نکرده است، ابراز کرد: بر اساس اطلاعات مرکز آمار ایران، میانگین بیکاری کشور در سال گذشته 12.2 درصد بوده ولی این میزان در آذربایجان شرقی 12.5 درصد بوده است.

وی ادامه داد: میانگین تولید سرانه بدون نفت به قیمت ثابت سال 76، هفت میلیون و 799 هزار ریال و آذربایجان شرقی شش میلیون و 469 هزار ریال بوده است.

جبارزاده گفت: میانگین ارزش افزوده صنعت به قیمت ثابت سال 76 ، 134 هزار و 451 ریال بوده که متاسفانه این میزان در آذربایجان شرقی با کاهش فاحشی شش هزار و 125 ریال بوده است.

وی افزود: چنین آمارهایی در بخش های مختلف وجود دارد که به هیچ وجه در خور شان استان آذربایجان شرقی نیست و این ناشی از بی تدبیری مسوولان در هشت سال گذشته بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات پیش روی جامعه کارگری، اظهار کرد: به صورت روزانه پیگیر مشکلات کارگران و واحدهای تولیدی هستیم و اگر مطالبه ای نیز کارگران داشته باشند باید کمک کنیم تا قبل از پایان سال پرداخت شود.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: ضمن اعتقادی که به بخش خصوصی داریم ولی معتقدیم در چارچوب قانونی باید کارشان انجام شود و راه برای هر گونه سوء استفاده بسته باشد، دولت موظف است به وضعیت کارخانه های بخش خصوصی نیز نظارت کند و در این خصوص علاوه بر ارگان های معلوم، بازرسان نامحسوسی نیز از طرف بنده بر کار آن ها نظارت خواهند کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد