ترکـمان سسـی

ترکـمان سسـی

اخبار منطقه ترکمانچای را اینجا بخوانید
ترکـمان سسـی

ترکـمان سسـی

اخبار منطقه ترکمانچای را اینجا بخوانید

آیا از مسئولین ترکمانچای کسی با وزیر کشور دیدار خواهد کرد؟

                                

وزیر کشور برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن و سخنرانی در جمع مردم مومن و انقلابی تبریز، وارد این شهر شد.

 عبدالرضا رحمانی فضلی پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی وضعیت امنیتی و سیاسی کشور را خوب توصیف کرد و گفت: این در حالی است که کشورهای اطراف ایران در آتش و خون هستند و هر روز خبرهایی از انفجار و درگیری و ترور و دخالت‌های خارجی در این کشورها شنیده می‌شود و در واقع ایران گلستانی در بین این آتش است.

وی با بسیار مهم ارزیابی کردن اهمیت راهپیمایی 22 بهمن در سیاست خارجی جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی تاثیرات شگرفی در سیاست خارجی کشور خواهد داشت.

رحمانی فضلی با اشاره به اظهارات توهین‌آمیز مقامات آمریکایی، گفت: این اظهارات، عزم مردم ما را برای حضور در صحنه بیشتر می‌کند.

وزیر کشور با بیان اینکه مسئولان آمریکایی بعد از 35 سال هنوز تحلیل درستی از رفتار مردم ایران ندارند، افزود: وقتی که جمهوری اسلامی حاضر شده است تحت شرایط خاصی برای دفع شر دشمن پای میز مذاکره بیاید، آنها باید بدانند که این به معنای عقب‌نشینی یا ضعف نیست.

رحمانی‌فضلی همچنین با اشاره به توافق ایران با گروه 1+5، خاطرنشان کرد: خوشبختانه مسیر اجرای این توافق خوب پیش می‌رود و فضای کلی کشورهای 1+5 نسبت به ایران شکسته شده است.

وی با بیان اینکه این شرایط باید مدیریت شود، افزود: هرچه حمایت‌های داخلی از دولت بیشتر باشد، دولت با قدرت بیشتری در عرصه مذاکرات حاضر خواهد شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
قلم خاص سه‌شنبه 22 بهمن 1392 ساعت 13:53 http://www.ghalamekhas.ir

سلام
وب مفیدی داری.ممنون
به منم سر بزن. اگه با تبادل لینک موافقی بهم خبر بده
منتظرتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد