ترکـمان سسـی

ترکـمان سسـی

اخبار منطقه ترکمانچای را اینجا بخوانید
ترکـمان سسـی

ترکـمان سسـی

اخبار منطقه ترکمانچای را اینجا بخوانید

استاندار آذربایجان‌شرقی در پیام تبریک به مناسبت قهرمانی تیم تراکتورسازی در جام حذفی

                          خبرگزاری فارس: قهرمانی تراکتور نگینی درخشان در تاریخ فرهنگ و ورزش آذربایجان است

استاندار آذربایجان‌شرقی:قهرمانی تراکتور نگینی درخشان در تاریخ فرهنگ و ورزش آذربایجان است

 

در پی قهرمانی تیم تراکتورسازی تبریز در رقابت‌های قهرمانی جام حذفی باشگاه‌های فوتبال کشور، استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیامی کسب این موفقیت را به مردم استان تبریک گفت.

متن پیام اسماعیل جبارزاده به این شرح است:

مردم غیور، فرهنگ‌دوست، ورزشکار و قدرشناس استان آذربایجان شرقی

با سلام و اهدای تحیت وافر

بی‌تردید، نخستین قهرمانی تیم پرطرفدار تراکتورسازی در جام حذفی باشگاه‌های کشور، نشان از لیاقت، همت و حمایت‌ یکپارچه تماشاگران و هواداران پرشور و مسئولان دلسوز استان عزیزمان داشته و نگینی درخشان در تاریخ فرهنگ و ورزش استان محسوب خواهد شد.

لحظات غرورآفرین و مسرت‌بخش کسب جام قهرمانی، زیباترین و بهترین خاطرات را در اذهان دوست‌داران تیم تراکتورسازی تبریز ثبت و ضبط کرد.

اینجانب، با کمال افتخار برخود لازم می‌دانم قهرمانی تیم پرطرفدار تراکتورسازی در جام حذفی و صعود مقتدرانه به جام باشگاه‌های آسیا را به مجموعه ‌دست‌اندرکاران، مربیان و بازیکنان این باشگاه فرهنگی ورزشی و علی‌الخصوص مردم فهیم آذربایجان شرقی تبریک عرض ‌نمایم.

امید است با همکاری‌های همه جانبه و بی‌دریغ تماشاگران و طرفداران متعصب تراکتورسازی و حمایت‌های مسئولانه متولیان عرصه ورزش، مصمم‌تر از گذشته ضمن اعتلای ورزش استان شاهد برگزاری مناسب مسابقات و کسب نتایج مطلوب در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا باشیم.

 تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز عصر امروز (جمعه) در دیدار پایانی رقابت‌های قهرمانی جام حذفی باشگاه‌های فوتبال کشور که در کرمان برگزار شد، با پیروزی بر حریف خود، تیم مس کرمان، ضمن کسب قهرمانی در این رقابت‌ها، مجوز حضور در فصل بعد جام باشگاه‌های آسیا را نیز کسب کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد