ترکـمان سسـی

ترکـمان سسـی

اخبار منطقه ترکمانچای را اینجا بخوانید
ترکـمان سسـی

ترکـمان سسـی

اخبار منطقه ترکمانچای را اینجا بخوانید

حیدری‌آزاد معاون استاندار و فرماندار جدید شهرستان ویژه میانه شد

                                    

استاندار آذربایجان شرقی، اسماعیل حیدری آزاد را به عنوان فرماندار جدید شهرستان ویژه میانه معرفی کرد.

اسماعیل جبارزاده ظهر امروز با سفر به شهرستان میانه و شرکت در شورای اداری شهرستان میانه اسماعیل حیدری‌آزاد را به عنوان فرماندار جدید شهرستان میانه و معاون استاندار آذربایجان‌شرقی معرفی و از خدمات تقی خلفاپور در سمت فرمانداری شهرستان میانه قدردانی کرد.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در مراسم معارفه حیدری، با اشاره به پتانسیل های گسترده شهرستان، از آنها به عنوان فرصت یاد کرد و گفت: موضوع اشتغال و بیکاری معضل بزرگ و دغدغه اساسی شهرستان است و باید پتانسیل های بالقوه به بالفعل تبدیل شود تا شاهد رفع مشکلات مردم و به خصوص جوانان باشیم.

محمدعلی مددی با بیان اینکه میانه یک شهر سیاسی است، از فرماندار جدید تعامل و اعتدال با جریانات مختلف سیاسی و اجتماعی را خواستار شد.

وی تلاش برای حل مشکل بیکاری، ایجاد وحدت و همدلی بین مسوولان، جلب رضایت و اعتماد مردم را نمونه هایی از خدمات فرماندار قبلی برشمرد و از زحمات خلفاپور قدردانی کرد.

مددی از پایین بودن میانگین خدمت رسانی به شهرستان میانه نسبت به سایر شهرهای استان انتقاد کرد و از استاندار آذربایجان شرقی خواستار توجه و حمایت بیشتر در برنامه های آتی و ارتقای جایگاه شهرستان شد.

وی از فرماندار جدید شهرستان میانه اجرای برنامه های زیرساختی را خواستار شد و برای وی در سمت فرماندار شهرستان میانه آرزوی موفقیت کرد.

نماینده دیگر مردم میانه در مجلس شورای اسلامی نیز با تقدیر از تلاش های خلفاپور فرماندار سابق، گفت: وی در حد توان خود به وظایفش عمل کرد و امیدواریم فرماندار جدید نیز با تلاش های خود جایگاه شهدای زینبیه و ثار الله و نیز فرمانداری ویژه را حفظ و ارتقاء دهد.

بهلول حسینی از فرماندار جدید خواست ضمن ایجاد تحول جدید، نقاط قوت فرماندار قبلی را حفظ و تقویت کرده و ایده های نو را بر آن بیافزاید.

امام جمعه میانه نیز در این مراسم به اهمیت رفع مشکلات مردم اشاره و بر تحقق تکریم ارباب رجوع از شعار به عمل تاکید کرد.

حجت الاسلام محمدرضا حامدی از تلاش های تقی خلفاپور فرماندار سابق میانه تقدیر کرد و اعتبار بخشیدن به یادواره شهدای زینبیه و ثارالله را از افتخارات وی خواند.

وی از فرماندار جدید خواست با فکر جدید برای پیشرفت شهرستان گام بردارد تا شاهد یک تحول و جهش از جمله در عرصه سرمایه گذاری و اشتغالزایی باشیم.


سوابق اسماعیل حیدری‌آزاد فرماندار جدید شهرستان میانه

- فرماندار قوچان در استان خراسان رضوی

- فرماندار شهرستان شازند در استان مرکزی

- کارشناس مسئول انتصابات سیاسی کشور

- کارشناس خبره امنیتی و مسئول استان‌های جنوب و جنوب غربی شورای امنیت کشور

- عضو و دبیر کمیسیون‌های تخصصی امنیت کشور

- عضو کارگروه تخصصی امنیت و امور داخلی تدوین برنامه پنج ساله توسعه کشور

- بازرس سازمان بازرسی کل کشور

- بازرس ستاد تخصصی دفتر جانشینی فرماندهی معظم کل قوا

- عضو کمیته امنیتی کمیسیون سیاسی، دفاعی و امنیتی مجمع تشخیص مصلحت نظام

- عضو هیئت بازرسی فوق‌العاده از زندان‌های و بازداشتگاه‌های استان تهران

- رئیس حوزه دادگستری تهران - دو سال پیاپی فرماندار نمونه کشوری

- عضو ستاد امنیت انتخابات ستاد انتخابات کشور در دوره‌های مختلف

- عضو کمیته کنسولی شورای ایرانیان خارج از کشور

- عضو موظف هیئت امنای موسسه آموزش عالی غیر دولتی و غیر انتفاعی اترک و حکیم نظامی

- نماینده وزارت کشور در کمیسیون ماده 100 شهرداری‌های قوچان، باجگیران، شازند، آستانه و مهاجران

شهرستان میانه با وسعت 5 هزار و 595 کیلومتر مربع (12.3 درصد مساحت استان و بزرگ‌ترین شهرستان استان) در 165 کیلومتری تبریز واقع شده و از سمت شمال با شهرستان سراب، از سمت شرق با استان اردبیل، از سمت غرب با شهرستان‌های بستان‌آباد، هشترود و چاراویماق و از سمت جنوب با استان زنجان هم‌مرز است.

طبق آخرین تقسیمات کشوری شهرستان میانه دارای چهار بخش به نام‌های مرکزی (شامل دهستان‌های شیخدرآباد، اوچ‌تپه شرقی، قافلانکوه غربی، کله‌بوز غربی، کله‌بوز شرقی، قزل‌اوزن و گرمه جنوبی)، ترکمانچای (شامل دهستان‌های بروانان مرکزی، بروانان شرقی، بروانان غربی و اوچ‌تپه غربی)، کندوان (شامل دهستان‌های گرمه شمالی، کندوان و تیرچایی) و کاغذکنان (شامل دهستان‌های کاغذکنان شمالی، کاغذکنان مرکزی و قافلانکوه شرقی)، چهار نقطه شهری به نام‌های میانه، ترکمانچای، ترک و آقکند و 396 آبادی است.

جمعیت شهرستان میانه در حدود 185 هزار و 806 نفر (پنج درصد جمعیت استان) و جمعیت مرکز این شهرستان 95 هزار و505 نفر برآورد شده است.

جمعیت شهری این شهرستان 106 هزار و783 نفر و جمعیت روستایی آن 79 هزار و 68 نفر و تعداد خانوار آن 52 هزار و 681 خانوار است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد