ترکـمان سسـی

ترکـمان سسـی

اخبار منطقه ترکمانچای را اینجا بخوانید
ترکـمان سسـی

ترکـمان سسـی

اخبار منطقه ترکمانچای را اینجا بخوانید

لطفآ مسئولین منطقه پاسخگو باشند!؟؟

                                    

اهالی منطقه محروم ترکمانچای مردمی سخت کوش که اکثرآ در غربت برای آبادانی کشور عزیزمان زحمت می کشند یا  در خود منطقه مشغول امر کشاورزی و دامپروری هستند

باتوجه به این که منطقه ما,منطقه مهاجرفرست و ناشناخته(حتی برای هم استانی ها( است و اکثریت اهالی باقیمانده به کشاورزی مشغول هستند,وجود ایستگاه هواشناسی برای کشاورزان ,اهالی منطقه و شناخته شدن شهر ومنطقه ما امری ضروری و واجبی است.

در دهه فجر امسال که پشت سر گذاشیم,چندین طرح در منطقه مورد بهره برداری قرار گرفت که بزرگترین آن ایستگاه CNGبود که بعد از چند سال خوابیدن افتتاح شد. 

ولی در شهرهای تیکمه داش و ایلخچی ایستگاه های هواشناسی مورد بهره برداری قرار گرفتند که به موجب آن اهالی  از پیش بینی آب وهوا منطقه خود استفاده می کنند و هم اینکه شهر و منطقه شان شناخته می شود.

به گزارش <<وقت نیوز <<در حاشیه افتتاح ایستگاه هواشناسی تیکمه داش مهندس علی عنایتی گفته است : که

براساس برنامه ریزهای بعمل آمده بین سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل هواشناسی استان، شهرهای هوراند و مهربان نیز بزودی به ایستگاه هواشناسی مجهز خواهند شد.

,این در حالی است که مدیرکل هواشناسی آذربایجان‌شرقی در مصاحبه با <<خبرگزاری فارس>> در تبریزگفته بود که: هوراند، آغ کندی، ترکمانچای، مهربان و ... از جمله شهرهای شناسایی شده برای این منظور هستند که ایستگاه‌های هواشناسی خودکار در شهرهای نام برده شده دارای مصوبه فرمانداری برای نصب هستند.

حال سوال این است که چرا نام ترکمانچای در کنار هوراند و مهربان نیست؟؟؟؟

آیا کم کاری از طرف مسئولین منطقه ترکمانچای است؟؟؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد